Perhe-elämää, sisustusta ja käsitöitä. Ihmeellistä arkea, innostusta ja väsyneitä öitä.

torstai 20. maaliskuuta 2014

Muuttuneita tyylejä: Liisa vuonna 2010

Ja lisää vanhaa kuvasaldoa! Tällä kertaa esittelyssä vuoden 2010 tyyliä. Alkuvuodesta polkkatukkaani laitettiin pidennykset. Pidennyksiä olen harrastanut melko säännöllisin väliajoin jo vuodesta 2007.


Kesällä 2010 oma tukkani ylsi taas nutturalle. Luultavasti tässä kuvassa koko tukka on ihan oma. Väri on vielä melko tumma.

Muutamaa viikkoa myöhemmin polkkatukka kutsui taas! Minulla on paha tapa leikkauttaa hiukseni polkkatukaksi muutaman vuoden (tai joskus jopa kuukauden) välein. Lähes joka kerta kadun kampauksen vaihtamista, mutta silti en ikinä opi. Onneksi kyseessä on uusiutuva luonnonvara.  Vaaleaa raidoitusta viljelen myös enemmän tai vähemmän jatkuvasti. Välillä pää on ollut lähes blondi, välillä luonnollisen ruskea.


Polkkatukasta ei saa kovin muhkeaa nutturaa ilman apuvälineitä, kuten seuraavasta kuvasta näkyy. Kuva on otettu Bulgarian-matkalla elokuussa 2010.


Joulukuussa 2010 tilanne oli jo tämä! Pidennykset piti laittaa uudelleen, koska halusin taas pitkät hiukset. Otsatukan olin ehtinyt leikkauttaa myös. Otsis minulla on myös vähän väliä. Aina muutaman viikon se on kiva, mutta sitten alkaa risoa. Päätän, etten IKINÄ enää leikkaa otsista, mutta kohta se on minulla taas... 


Maaliskuussa 2011 syntyi tyttäreni I ja tyylini vaihtui taas. Siitä lisää tuonnempana!

2 kommenttia:

  1. Nää on ihan mahtavia, vau! Sulle sopii kyllä malli kuin malli ja väri kuin väri, mutta minä ihastuin ihan totaalisesti tuohon blondiin polkkatukkaan! Sopii sulle ihan mielettömän hyvin. Oletko muuten itse vaalentanut tukkasi, vai värjäätkö yleensä kampaajalla?

    Itsehän olen lähemmäs 26 vuotta mennyt tällä samalla suoralla ja pitkällä tukalla eteenpäin, väri vain hieman tummentunut siitä mitä oma hiusvärini on.. tylsää :D sitä vain aina jotenkin ajattelee, että tuskin minulle mikään malli sopii yms..

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! :) Huomasin itsekin oikeastaan vasta näistä kuvista, että on sitä vain tullut kokeiltua yhtä jos toistakin tyyliä. Ja tämä oli vasta alkua! ;)

    Vaalentanut olen (valitettavasti) sekä itse että kampaajalla. En suosittele kotivaalennusta kenellekään, nimimerkillä rikottu kananmuna-look. :D Kokeiluni eivät aina ole ihan onnistuneet... Nykyisin jätän kaiken värjäämisen kampaajalle ja niin olen tehnyt jo useamman vuoden ajan. Nuo blondin kuvan raidat on tehty kampaajalla.

    VastaaPoista