Perhe-elämää, sisustusta ja käsitöitä. Ihmeellistä arkea, innostusta ja väsyneitä öitä.

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vielä pipoasiaa


Nyt kun tässä nämä pipot ovat olleet niin pinnalla viime postauksissani, esittelen vielä yhden piporakkauteni, jonka hankin syksyllä. Tämä Papu-merkkinen pipo on herättänyt paljon kysymyksiä ja ihasteluita, kun olen se päässä liikkunut. Tykkään siitä itsekin todella paljon! Sopivan näyttävä, mutta käytännöllinen.


Papu on suhteellisen uusi suomalainen merkki. Minusta on lyhyessä ajassa tullut sen ihailija! Vaatteet todella miellyttävät silmääni. Niihin voi tutustua osoitteessa www.papustories.com. Ihanan yksinkertaisia, tyylikkäitä ja graafisia vaatteita ja asusteita. Huom! Tämä ei ole maksettu mainos!

Pipohullu minusta oikeastaan tuli tänä talvena juuri siksi, että hankin syksyllä tuon Papu-pipon. Aikaisemmin pipo oli minulle vain jokin päähine, johon nyt ei kamalasti tarvitse kiinnittää huomiota. Hienoja pipoja minulle kyllä on vuosien saatossa kertynyt vaikka miltä merkiltä, mutta vasta nyt aidosti RAKASTUIN.

Koska olen lasten kanssa ulkona joka päivä useamman tunnin, on ulkovaatetus tullut minulle todella tärkeäksi. Viime syksynä olenkin hankkinut ensimmäistä kertaa vuosiin kunnollisen ulkoilupuvun, goretex-kengät, sadetakin ja kumpparit. Korkokenkiä, sifonkipuseroita, koruja tai hienostelutakkeja en ostanut yhtään. Tämä taitaa todella korostaa sitä tosiasiaa, että kotiäiti ei juuri korkkareilla koreile tai kokkareilla vieraile!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti